Insights Discovery geeft met behulp van een eenvoudige en aansprekende kleurentaal inzicht in gedragsvoorkeuren en biedt concrete handvatten voor de professionele ontwikkeling van effectiviteit op zowel het individuele, team- en/of klantniveau. Een sterke basis voor effectieve samenwerking en optimaal functioneren.
Mensen maken het verschil. Met Insights Discovery investeer je in je mensen en geef je ze een handvat om beter te communiceren en om de relatie te verbeteren. De kleurentaal is makkelijk te begrijpen en te onthouden. Daardoor blijven mensen de kleuren dagelijks gebruiken. Dit versnelt de ontwikkeling. Zowel in individuele coaching trajecten, teamontwikkeling of samenwerking programma’s. Insights Discovery heeft direct impact en gaat leven binnen een organisatie. Zo wordt het gemakkelijker om een blijvende positieve verandering te bewerkstelligen.
Sales
Hoe help je je mensen om sneller en effectiever een relatie met klanten op te bouwen? Hoe help je ze om elke stap in het salesproces beter te laten verlopen? Sales en customer serviceteams verdienen een eigen benadering om de kwaliteit van hun klantcontact te verbeteren. We laten mensen zien en begrijpen hoe verschillende type klanten het contact kunnen ervaren, zodat zij relaties gericht kunnen versterken.
Resultaat
Stel je toch eens voor dat je veel beter inzicht hebt in je eigen kracht en in je ontwikkelpunten en heel belangrijk ook in dat van anderen. Wat een enorm effect zal dit hebben op jouw manier van beïnvloeden en dus interactie met anderen. Het resultaat is dat jouw boodschap nog veel krachtiger over- en binnenkomt bij de ontvanger. Je bent in staat om nog beter te levelen met anderen. Het boost jouw bouwen aan diepe en duurzame relaties, waardoor je succesvoller zult zijn in het helpen van anderen en in het bereiken van je doelen.
Waarom?
- de interactie met je (potentiële) klant verbetert
- je bent succesvoller in het bereiken van je (sales) doelen
- als team werk je effectiever samen
Inhoud
1) Insights Basis (persoonlijke stijl, omgang met anderen, besluitvorming, sterke en ontwikkelpunten, waarde voor anderen, effectieve communicatie en barrières, mogelijk blinde vlekken, suggesties voor ontwikkeling)
2) Insights Management (de ideale omgeving creëren, leiding geven, hoe men jou kan motiveren, managementstijl)
3) Insights Sales (overzicht verkoopstijl, effectieve verkoop vanuit de 6 verkoopfasen:
1) voordat de verkoop begint
2) behoefte identificeren
3) voorstel maken
4) omgaan met weerstand
5) commitment winnen
6) relatiemanagement